Draw this again - Wesker~

Teckningen jag visade igår var ju faktiskt en ny version av en gammal bild. 2008, om man ska vara precis. Jag tar fram skämskudden, så går vi vidare.
 
Här vi en Wesker med väldigt stela och raka ben. Anatomi som jag vet inte vad, och en brygga som inte ser ut som en brygga. 2008 var jag faktiskt riktigt nöjd med den här bilden. Numera skäms jag mest. Men, eftersom jag valde att göra en Draw this again igen (den förra kan ni se här), så måste jag ju visa upp den.
 
Och så har vi här, den nya versionen av bilden. Den är inte perfekt, men jag nöjer mig med att den åtminstone är bättre än sin föregångare.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0