Samlingen har fått ett nytt hem~

Nu, äntligen, ska jag visa er hur min Resident Evil-samlingen är uppställd efter att den extra hyllan kom på plats. Så nu kör vi!
 
Vi börjar där vi slutade förra gången. Efter att jag hade tagit ner allting som kommit in i samlingen under förra året såg det väldigt tomt ut i hyllan.
 
Så då var det ju bara att fortsätta plocka ner resten också!
 
Sedan ska ju allt upp på hyllan igen, i den nya uppställningen. Jill fick stå kvar på sin plats.
 
Vissa saker var svårare att få in i hyllan på ett bra sätt till en början.
 
Min stackars Alan Wake-låda fick inte plats bredvid hyllan längre. Den fick flytta in i garderoben så länge.
 
Allt annat hade äntligen hittat sin plats i hyllan. Och eftersom det är lite svårt att se allting har jag fixat ett par närbilder också!
 
 
 
 
 
 
Det blev så otroligt mycket bättre! Så härligt att det är mer luftigt uppe på hyllan. Det blir dock halvt kaos om jag köper något nytt!
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag funderar starkt på att kidnappa den samlingen. No hard feelings?

Svar: Hahahhahahahaha xD "Lite" hard feelings på det du =D
Mlie-Redfield

2014-03-04 @ 21:21:52
Postat av: Daniel Engdahl

"luftigt" XD

Svar: Pfffffffft, allting är väl relativt! Haha! x) Mer luftigt än innan åtminstone =')
Mlie-Redfield

2014-03-04 @ 21:24:00
Postat av: MissNekiya

Gaah, så jäkla snyggt uppställt! Det gör samlingen mer rättvis nu *avis*
Skulle själv så hjärtans gärna få ordning på mina ninja turtles-saker men det är desto svårare -.-

Svar: Tack så mycket! ^^
Vadå då? =0
Mlie-Redfield

2014-03-05 @ 17:35:57
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se
Postat av: han lixom

Den där stora kartongen "alan awake" :) Vad är det för visst med den?

Övrigt så ser det grymt bra ut! Fin uppställning, svart och rent :) Precis som jag själv skulle gjort det. Kanske är det overkill men man kan köpa plastskivor på biltema, värma former, ställa dom i det så det är lättare att hålla rent.

Svar: Ingenting, genetligen! Mer än att det är en slags reklammonter =) En helt tom, stor låda.
Tack så mycket! =D Det tog sitt lilla tag att bestämma var allt skulle stå, men till slut gick nästan per automatik. Oh, bra tips. Dock är det inte jättesvårstädat, även om det kan se så ut ^^
Mlie-Redfield

2014-03-07 @ 18:18:33
URL: http://bipolarr.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0