Fuska dig till ett highscore~

För det är väl det man gör i International Track & Field när man inte kan trycka snabbt nog på knapparna. Det där batteriet har alltid varit till hjälp.

Alla har vi väl något spel vi brukar fuska i, eller använda oss av såna där fina... "metoder" för att få det resultat vi vill ha. Kanske är det för att spelet är överdrivet svårt, eller kanske för att det alltid har fuskats lite lagom mycket i det. I min spelsamling är det både i det ovannämnda spelet och i Nagano Winter Olympics '98 som jag får lite mindre ärliga poäng. Det är så mycket roligare att ha överdrivet stor marginal mellan karaktären och den höjdhoppstång man hoppar över. Det ser så mycket lustigare ut.

Ett highscore som jag faktiskt mot förmodan inte fuskade till mig, utan vann helt ärligt, var på Guitar Hero Arcade på Liseberg för några veckor sedan. Jag hamnade på plats 2 och 3 - på medium, visst, men ändå. Poängen finns där, och det är det väsentliga. Eller, ja, de gjorde det när jag var där åtminstone.





Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0