Dags för Gamex 2012!

Resväskan är (full)packad och humöret är på topp - idag bär det äntligen av till Stockholm och Gamex! Jag kommer tyvärr inte kunna blogga något mer förrän på söndag när jag kommit hem igen, men jag kommer skriva en massa på twitter. Vill ni höra om min upplevelse av årets Gamex och inte orkar vänta till söndag är det ju bara att spana in min twitter @Mlie_Redfield. Cosplay blir det (förhoppningsvis) på lördag för mig - resten av tiden kommer jag mest gå runt och se nördig ut. Hoppas ni får en riktigt bra helg, och hoppas att vi ses på Gamex!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0