En photoshoot i kylan~

Min vän Sanna kom på besök för ett par veckor sedan. Vi hade cosplayverkstad, shoppade och hade en photoshoot i våra cosplays tillsammans med Lisette och Hanna. För att nämna en del av alla de grejer vi hann med under påskhelgen. Det var en väldigt kall helg. Och som vanligt hade vi inte direkt anpassat våra cosplays efter väder! Eller ja, Lisette hade lyckats lite bättre på den punkten. Här får ni se en del av bilderna.
Jag cosplayade Sakura från Street Fighter, främst eftersom jag har så få bilder av den cosplayen. Jag har ju trots allt bara haft den på Gamex. Det var, faktiskt, väldigt kallt att gå runt i en kort kjol och en kortärmad tröja. Men kul var det!
 
Sanna cosplayade Cammy, som också är från Street Fighter-serien. Riktigt snygg dräkt!
Lisette hade som sagt lite varmare kläder - hon cosplayade sin Thief från Dark Souls. Även det en väldigt snygg cosplay!
 
"Men Hanna då?" kanske ni tänker. Jo, hon var vår fotograf den här gången. Lyckades få med henne på ett par behind the scenes bilder.
 
Trots kylan var det en rolig photoshoot. Längtar tills nästa gång!
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Helt fantastiska dräkter! =D Och det är ju inte direkt varmt ute heller så det är en otrolig hängivenhet från er allihopa! Jag hoppas att ni tog en fräsig gruppbild på er allihopa =)

Svar: Tack så mycket! =D Haha, förkylningen som jag känner är smått på gång var helt klart värd det. Det blev ingen gruppbild, tänkte inte på det förrns nu när du sa det. Det missade vi helt!
Mlie-Redfield

2013-04-12 @ 19:57:13
Postat av: Danielkm

Det gör inget, det finns alltid en nästa gång. När det har blivit lite varmare och du har blivit lite friskare från den kommande förkylningen. ;D

2013-04-12 @ 20:49:54

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0