Ett år äldre~

Igår var det min födelsedag, vilket betyder att jag blivit ett helt år äldre. Egentligen var det "bara" familjen som skulle komma och fika, men Hanna och Lisette fick vara med ändå. Och som vanligt hade de kommit på ett tema.
 
År 2011 var det Resident Evil-tema - jag fick en svart trälåda med Umbrella-loggan på och en massa REfierade godsaker. Weskerchips, till exempel. Och två riktigt fina teckningar de hade målat!
Förra året var det hajtema. De hade bakat hajcupcakes och köpt en massa leksakshajar (jag har inte direkt ett normalt favoritdjur, jag vet). Och så fick jag en Applejack som en extra bonus!
Men i år då? Temat var Bioshock! Jag fick ett galet snyggt Little Sister-porträtt av Lisette som hon hade målat, en vattenväxt i en vas med riktig Bioshock-anda och så kallade cake pops (bakverk på pinne) i form av Eve hypo.
 
Förutom det som Hanna och Lisette gav mig fick jag dessa presenter:
Diablo III-knästrumpor, limpistol (bra när man jobbar med cosplay!), en PS Vita-väska, första volymen av The Umbrella Academy (inte Resident Evil), choklad, ett sött halsband, Kingdom Hearts 358/2 Days och massa gott att dekorera cupcakes och andra bakverk med.
 
Det här var utan tvekan en bra födelsedag.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Grattis på födelsedagen! Har inget att skicka mer än varma hälsningar =D

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2013-04-18 @ 22:52:00
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed
Postat av: Linda

Just den Applejacken har jag också fått i present, hon är himla fin >)

Svar: Verkligen ^^
Mlie-Redfield

2013-04-27 @ 22:30:47
URL: http://bumpi.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0