Nämen se där - länkarna leder någonvart!~

Det har blivit lite petande med bloggen även idag. Understrykningen på länkarna i menyraden har tagits bort och jag har äntligen fixat så att drop-down flikarna för cosplay faktiskt fungerar och leder någonstans. Och eftersom jag endast ville ha de cosplaykategorierna synliga i de flikarna och inte i menyraden vid alla andra kategorier fick jag fixa det på egen hand utan en smart automatisk kod. Krågligt att hänga med? Tänk då hur det var att få allting att bli som det skulle ;D
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0