Ny bakgrundsbild~

Jag har länge haft en vision om hur jag vill att min blogg ska se ut - som ett riktigt långt papper liggandes på ett träbord. Efter att ha suttit i gimp med en tutorial på youtube uppe i bakgrunden, har jag lyckats skapa just det där bordet. Man lär sig mer och mer om gimp för var dag som går!
 
Så, vad är det som har ändrats på bloggen de senaste dagarna förutom bakgrunden? Jo, en grå linje har tagits bort, hela bloggen har blivit mer centrerad (dessa två saker fick jag hjälp med), jag har nya flikar och sökfunktionen (som ändå inte fungerar) har tagits bort. Just nu är jag väldans nöjd med hur allt ser ut, även fast de fina länkarna i flikarna inte leder någonstans. Än. Men när jag har tid och ork nog att koda lite mer ska det också fixas. Bloggen ser då utan tvekan bättre ut nu än tidigare!
 
 
Min förra bakgrund. Trivs mycket mer med den nya.

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Det ser bra ut! Mycket bättre än min YouTube kanal som jag fixade med idag! =D

Svar: Tack så mycket ^^ Oooh, kan du länka så an får se? =3
Mlie-Redfield

2013-04-16 @ 21:20:25
Postat av: Danielkm

Haha det kan jag göra! Länkar till den i URL/Bloggadress fältet. =)


Svar: Snyggt! =D
Mlie-Redfield

2013-04-16 @ 21:54:37
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0