Ett och ett halvt år~

Idag var inte direkt en vanlig dag - idag firar jag ett och ett halvt år med min fina pojkvän. Tänk att det redan har gått så lång tid! Vår ettårsdag firade vi på en av mina favoritrestauranger, och det var så himla mysigt. Nu så här inför jul har pengarna mer gått åt julklappar, så vi bestämde oss för att ha en mysig kväll hemma med lite glasstårta. Men så klart så kan man lyxa till det lite ändå!
 
Med min fina torkade ros och lite levande ljus blev det genast lite mysigare. Det hela var väldigt spontant - jag hade ingen direkt plan, men det blev bra till slut!
 
Pepparkakshjärtan, glasstårta och de fina små bilderna från fotomaskinen på Gamex passade in så bra.
 
Och så lite mysiga ljus, och den goda glsstårtan. Enkelt, men så gott!
 
Andreas bestämde sig för att dekorera sin bit. Ytterst vackert!
 
Min bit välte, men jag var glad ändå.
 
Puss på dig, min älskling, och tack för underbara ett och ett halvt år~
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Aww, ni är för söta! ^^ Grattis! Gott med glasstårta. :D

Svar: Tack så mycket <3 Den var supergod! ^^
Mlie-Redfield

2013-12-04 @ 22:38:43
Postat av: Boel

Shit, vad tiden går fort! Grattis! Blir dock lite ledsen när jag inser att det också betyder att det var ett och ett halvt år sedan jag var hos dig i Örebro...! ):

Svar: Den gör ju det! Tack =) Mjo, och ännu längre sedan jag var hos dig ju D= Vi får träffas snart, saknar dig!
Mlie-Redfield

2013-12-05 @ 00:09:22
Postat av: Kiika

Så fint! ;u;
Är så glad för eran skull, grattis grattis ;u; <3

Svar: Aww, tack så mycket <3
Mlie-Redfield

2013-12-05 @ 00:16:29
Postat av: Evelina

Det har hänt mycket sen vi sågs sist :-P
Jag sitter här och är förvånad över att se dig
skriva ett sådant här inlägg (menar inget illa).:-P
Menar bara att de inte riktigt stämmer in på
min Emelie, eller så var de bara en sida jag inte
fick se av dig?? :-P anyway jag är j*kligt glad för
din skull! Han verkar vara en bra kille :-)
kramar och grattis till er!

Svar: Haha, jo, jag är inte direkt samma person som jag var i gymnasiet. Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde då. Jag har väl helt enkelt bara förändrats lite.

Och tack så mycket!
Mlie-Redfield

2013-12-05 @ 05:58:19
URL: http://stolthalvfinne.blogspot.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0