Jag börjar visst bli bra på Isaac~

(Eventuell spoilervarning på detta inlägg - hatar dock spoilers och försöker undvika till den mån det går.)
 
När man först spelar The Binding of Isaac slutar spelet efter att man har klarat av Mom. Bara det tar ett par rundor att genomföra. Omgången efter det fortsätter spelet efter Mom, ända fram till Mom's Heart. Som måste besegras nio gånger. Efter det byts Mom's Heart ut mot en annan boss, som också måste besegras. Sedan efter det är det något annat som ska göras sex gånger. Sedan är man åtminstone nära att se spelets riktiga slut.
 
Så här ser mina stats ut just nu. Idag har jag klarat av Mom's Heart två gånger, och alltså sett end 5 och 6.
 
Lyckades låsa upp denna achievement på rundan som ledde till end 6. För att få detta achievement ska man klara av basement-nivåerna utan att ta någon skada. Nice!
 
Men, mina framsteg idag ledde till det här. Från och med nu kommer The Binding of Isaac vara ännu svårare. Det här blir en spännande utmaning!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0