Julförberedelser i Rapture~

Det är inte bara här hemma som jag har julpyntat den senaste tiden. Idag i Animal Crossing New Leaf var det Naughty or Nice Day - en dag som jag inte har någon aning om vad den år ut på. Men det blev lite julpyntat!
 
 
Vid town plaza fanns denna fina julskylt.
 
Mlie känner inte riktigt julstämningen...
 
 
Isabelle gav mig en julstrumpa. Eftersom hon var så otroligt söt i sina små julkläder bestämde jag mig för att ta tag i julstämningen i Rapture ett par veckor för tidigt och fixa en ny klänning!
 
Den blev så klart röd! Med lite vita detaljer.
 
På med en krage, knappar och vita ärmkanter.
 
Och så ett bälte och lite skuggning för att ge den lite mer liv.
 
 
Med en röd rosett och varma skor var jag redo att springa runt i Rapture igen!
 
Sötaste Isabelle!
 
 
 
Julstrumpan hänger så fint där på väggen. Lite mer julstämning åtminstone!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0