Mlies Julkalender, Lucka 1~

Då var det dags! December är här, vilket innebär julkalendrar mest över allt. Så självklart måste ju jag ha en också! Som jag sagt tidigare kommer denna julkalender innehålla 24 saker du kanske inte visste om mig. I teckningsform! Och eftersom jag har 24 bilder att göra så kommer de vara i sin nyscannade form, utan något fix i GIMP. Istället lade jag mitt GIMP-fokus på texten här ovanför, hehe. Men, nog med prat - här kommer den första!
Har man spelat med mig har man förmodligen upptäckt min lite argare sida. Det blir sura miner och svordomar, men än har jag inte haft sönder något! Trauma Center ligger dock illa till...
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0