Mlies Julkalender, Lucka 12~

Halvvägs, wohoo! Passande nog tänkte jag att dagens lucka skulle handla om några av mina halvfärdiga (om ens det) teckningar. See what I did there? Haha! Vi tar en teckning var från mina fem senaste ritblock.
 
Vi börjar med den här - inspirerad av ett pussel i Resident Evil 0. Teckningen är från 2008-2009.
 
Och så har vi Claire, klädd som Christine från Phantom of the Opera. 9/11-2009.
 
En teckning baserad på en fantastisk runda av Mercenaries i Resident Evil 5. Skrattade så mycket så jag fick ont i magen. 4/12-2010.
 
Raccoon Police Department. 31/8-2012.
 
Och så den sista - Daenerys Targaryen från Game of Thrones. Började med denna i september i år.
 
Jag skulle så klart vilja göra klart de här teckningarna, även om vissa av dem verkligen behöver göras om från grunden. 
 

Kommentarer
Postat av: Max

Dat Daenerys!

Svar: =D Hon hade så otroligt fin klänning i ett avsnitt. Kunde inte låta bli!
Mlie-Redfield

2013-12-12 @ 18:26:06

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0