Mlies Julkalender, Lucka 16~

En vecka kvar till jul! I stort sett. Om ni undrat varför min julkalender uppdateras så sent varje dag, så är det för att jag på dagtid sitter med min lilla C-uppsats. Jag går just nu min nästa sista termin på universitet. Helt galet hur snabbt det har gått! Snart börjar ju livet på riktigt, liksom. Efter massa år av plugg.
 
Man samlar ju på sig en hel del böcker när man pluggar. Så här ser det ut i min lilla bokhylla, även om de böcker jag sitter med just nu var för blyga för att vara med på bild. Guiderna står där för att jag inte direkt har plats för dem någon annanstans. Så kan det gå! Jag kommer förmodligen sälja av några av de här böckerna när jag väl har pluggat klart, men man kan aldrig vara riktigt säker på när man behöver skumma igenom dem igen. Vissa av böckerna har jag blivit så fäst vid att jag nog aldrig kommer göra mig av med dem. Det är då man vet att man har valt rätt utbildning.
 

Kommentarer
Postat av: Boel

Man samlar på sig en del böcker, ja! Min bokhylla är full (inte bara pga kursböcker, har mycket annat där), så nu samlas kursböckerna i en hög på golvet, fail! Förresten, är C-uppsatsen till en "vanlig" kurs eller skriver du på kandidatarbetet redan? Oavsett vilket, lycka till med uppsatsen! :)

Svar: Så jobbigt att man inte kan göra sig av med dem ifall de behövs senare xD C-uppsatsen är för en C-kurs =) Tack!
Mlie-Redfield

2013-12-19 @ 23:48:50

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0