Mlies Julkalender, Lucka 23~

Då var det dags! Näst sista lucka i Mlies Julkalender! Tänkte passa på att dela med mig av lite jullåtar så man kommer i rätt stämning. Sitter just nu och väntar på att det ska bli dags att åka tåg hem till familjen. Jag har så mycket packning att jag inte vet vad jag ska göra, haha! Jag har tre fina jullåtar i år. Alla är lite... "speciella" av sig. Smått känsliga tittare varnas. Åtminstone för den första!
 
Först ut är en gammal favorit - Jingle Hell:
 
Nu börjar julstämning komma fram! Näst på tur är Albert Wesker's 12 Days of Evil, där D.C. Douglas (Albert Weskers senaste röstskådespelare) sjunger fina toner:
 
 
Härliga jullåtar, verkligen! Men vi har ju en kvar. Resident Evil Montage Rumble 3 - Holiday Special, gjord av den alltid så underbara ShadowLeggy:
 
 
 Nu är julstämningen verkligen på plats! Imorgon är det dags för kalenderns sista lucka - och julafton!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0