Mlies Julkalender, Lucka 24~

Nu är vi här - Julkalenderns sista dag.
 
Julgranen är klädd, och alla paket är på sin plats!
 
Som vanligt hade mamma fixat ett litet paket att öppna på morgonen. Utan att öppna paketet visste jag vad det var - Romerska Bågar!
 
Det här paketet ska bli spännande att öppna sen! Andreas var med i årets julklappsbyte på Nesdb, där han skulle få en julklapp av Lirod, som var snäll nog att skicka med ett paket till mig med! Det ska bli kul att se vad som gömmer sig i paketet. Tack så mycket!
 
Jag hoppas att ni alla kommer ha en fantastisk dag och kväll! Ta hand om er. Kram, och God Jul.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Kul att se att ni håller traditionen med Romerska Bågar på morgonen vid liv! God Jul! =D

Svar: Bästa med morgonen på julafton! =D Hoppas du får en riktigt härlig dag! ^^
Mlie-Redfield

2013-12-24 @ 10:06:54
URL: http://www.youtube.com/user/Danielkanmed

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0