Sötaste mössan~

Jag tycker om att klicka mig runt på Etsy. Det är en underbar värld med en massa fina saker. Jag har en hel del jag vill köpa efter jul, när jag får köpa saker till mig själv igen (vill ju inte få några dubbletter!). Bland dem finns en mössa. Som råkar vara det absolut sötaste jag någonsin sett!
 
En Fennekin-mössa. Vad kan vara sötare än det?!
 
Jag vill ha en. Vem kan motstå dess söthet? PawStitch Crafts, som butiken heter, har en del fina grejer, men det var så klart denna jag fastnade för mest. Efter jul, lilla Fennekin. Efter jul.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0