En halvklar lineart~

Nu är jag faktiskt halvklar med min lineart! Hela den här comicen sträcker sig över två A4 sidor i sin pappersform, där den sista "rutan" är en helsida bara den. De andra rutorna har sina linearts klara, men jag spar den sista till en annan dag. Den kommer ta rätt lång tid, men det ska ändå bli riktigt kul!
 
 
Sen när all lineart är klar är det en väldans massa färgläggning kvar. Även där kommer den sista rutan ta upp mest tid och ansträngning - det är ju trots allt det som är den teckning jag väl målar om.
 

Kommentarer
Postat av: Kiika

Oooooh, interesting~ :B

Svar: =33
Mlie-Redfield

2013-10-23 @ 23:18:18

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0