Etsy har något för alla~

Du har säkert redan varit in där och kikat förut, eller åtminstone hört talas om det. Det där underbara stället där man kan hitta fantastiska handgjorda saker. Allt från kläder till nyckelringar och precis allt däremellan - vilket faktiskt är mer än vad man kan tro. Idag fick jag hem ett litet paket som innehöll det allra första jag köpte från Etsy - en nyckelring. Jag har varit inne på Etsy flertalet gånger, utan att köpa något. Förrän nu. Det finns så mycket att välja bland så att det blir svårt att välja. Och det bästa är ju att precis vem som helst kan starta sin egna lilla butik och sälja saker. Men, mitt första köp fick som sagt bli en nyckelring. Och inte vilken nyckelring som helst - så klart är den ju Resident Evil-relaterad!
 
Underbar, eller hur? Den är köpt från Etsy-butiken SpaceSheepLaser, som har många olika nyckelringar till salu - och man kan till och med få en specialbeställd om man så vill. Sedan finns det ju en hel massa andra bra butiker på Etsy, så in och ta en titt och se om du hittar något kul!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea - Världen genom fyrkantiga ögon

Visst är det underbart att fönstershoppa på Etsy? Kan gå timmar, jag ba "oooh" där och "aaah" här. :D

Superskoj att söka för inspiration till sina egna kreativa idéer också. Det som slår mig är hur lite betalt många av kreatörerna tar för sina verk. De som bara konsumerar kanske inte ser hur mycket tid som läggs ner på varje produkt/konstverk.

Btw, hur ser du på handgjorda items i dina samlingar? :)

Svar: Verkligen, det finns så mycket man vill ha!
Det är ju lite av en balansgång med hur mycket ens verk ska/bör kosta. Samtidigt som man vill gå i vinst vill man ju även sälja. Men ja, vissa tar lite för lite!

Jag har en hel del handgjort som jag fått av mina vänner, plus en del jag har gjort själv. Jag tycker det är riktigt kul att kunna komplettera med något riktigt unikt som inte går att få tag på på andra sätt =)
Mlie-Redfield

2013-10-13 @ 16:58:34
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0