RetroGathering~

I lördags var det alltså dags för årets RetroGathering. Det fanns otroligt mycket att köpa, och många att säga hej till. Jag hittade inte så mycket att köpa som jag hade hoppats på, men jag blev ändå nöjd med mina inköp. Och så klart hade jag med mig min kamera hela dagen, så nu tar vi en titt på bilderna!
 
Det var mycket folk där hela dagen. Riktigt roligt, men jobbigt när det blev lite svårt att ta sig fram.
 
 
 
 
Den här Blood Angeln från Warhammar 40k var galet imponerande!
 
 
 
Hej, säger jag och bjuder på en liten bild!
 
Quartex säljer allt det man inte visste att man behövde.
 
De här skruvmejslarna är till exempel riktigt användbara när man ska göra rent sina spel mer noggrant.
 
Quartex och Sol poserar för en bild.
 
 
 
 
 
 
Game var på plats också!
 
Här fanns det fina tröjor man kunde köpa.
 
Martin Lindell håller i en auktion på scenen.
 
Jan ger tummen upp!
 
Den där Marcus brukar sälja mycket importerade spel.
 
Karl hade fullt upp!
 
 
 
Orvar Säfström hade en föreläsning om hur man går till väga när man anpassar spelmusik för en orkester.
 
En lootandes Nikke och en väldigt glad Andreas.
 
Träffade på Ailada som jag inte sett sedan vi gick ut gymnasiet! Var riktigt kul att ses igen.
 
Vår vän Daniel (Nize) vann Pong-SM!
 
Han fick både en pokal och en vandringspokal. Grattis igen!
 
 
Och där var det slut på RetroGathering för i år.
 
Min lilla loothög. Det blev ett Disney-skate spel (fråga inte) som jag köpte av Karl (inte för det pris som står på), Scooby Doo Night of 100 Frights från Spel & Sånt som även skickade med en liten giftbag (innehållet är det som ligger bredvid), Reisdent Evil 5 Gold Edition från Japanspel och Disney's Atlantis från Sonefors. Lite av varje, helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: Nikke

Om du bara visste hur nära jag var att göra kaninöron på ditt självporträtt :p

Svar: Hahahhahaha, det hade ju varit lite kul!
Mlie-Redfield

2013-10-08 @ 02:50:26
URL: http://www.xboxflickan.se
Postat av: Andreas Quatex

Såg dina bilder nu, silken looser jag är !
Continue ?

Svar: Hehe, bättre sent än aldrig!
Mlie-Redfield

2014-04-02 @ 02:23:25

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0