Välkommen till min trädgård~

Jag köpte alla Streetpass-spelen till Nintendo 3DS när de var på rea. Ett av de jag fastnade mest för var Streetpass Garden, där man ska plantera blomfrön och se till att de växer och blir fina blommor. Med hjälp av personer man träffar via Streetpass.
 
Så här ser en av mina trädgårdar ut. Det är lite för kul att köpa dekorationer. Om jag ändå var så här bra på att sköta om blommor på riktigt också!
 
I Animal Crossing New Leaf håller jag just nu på med att försöka få gräset att växa tillbaka på de ställen där de har blivit riktigt utslitit. Det är lätt att se var jag springer mest, i alla fall. Jag har slutat springa efter att jag upptäckte hur mycket skada det faktiskt gör.
 
Den här fina blomman fick jag av min morfar för någon vecka sedan. Det ska tydligen vara en enkel blomma att sköta om - det gillar jag! I spel har jag åtminstone något sånär gröna fingrar, men i verkliga livet går det inte riktigt lika bra.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0