Nu har jag lite tyg till Braixen~

Jag var ute på äventyr på stan med Kerstine igår och köpte lite tyg till min Braixen. Det blev tyg till klänningen och underbar organza till släpet, så jag kan börja sy lite när jag känner för det. Eller ja, så fort jag har gjort mönstret åtminstone.
 
 
Det ska bli jättekul att göra den här cospayen! Jag har gjort ett par ändringar i designen med Sannas råd och tips, som ni kanske ser på teckningen i bilden ovanför. Den slutgiltiga designen ser ut så här:
Jag är riktigt nöjd med hur designen blev till slut! Braixen har till och med fått en egen kategori här på bloggen. Hon finns i rullistan under "cosplay" i den rosa menyn tillsammans med mina andra cosplays.
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Wow, vilka fina tyger du hittade där! :D Gillar glansigheten i det gula tyget och det guldiga i organza tyget. Ska bli jättekul att följa din progress! ^^

Svar: Eller hur! =D Riktigt nöjd med dem. Jag vill linda in mig i organzan. Så fin är den. Jag kommer följa din progress minst lika noga ;)
Mlie-Redfield

2014-02-08 @ 13:38:22

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0