Sanna och Olov på besök~

För två veckor sedan fick vi finbesök här hemma. Sanna och hennes pojkvän Olov kom och hälsade på, och vi hade en riktigt härlig helg!
 
Så fina tillsammans!
 
Hihi!
 
När jag och Sanna hade en liten cosplayverkstad satt Andreas och Olov och spelade spel. Här är Sanna redo att ge sig på mitt jobbiga tyg!
 
Men efter att vi båda blivit smått galna av att tyget verkligen inte vill samarbeta, fokuserade vi på roligare saker istället. Här målar Sanna löv till sin Oddish-cosplay. Ska bli så kul när vi båda har våra cosplays klara!
 
Jag började sy de första sömmarna på kragen till min Braixen-cosplay.
 
Vi passade på att gå ut och äta också. God mat och härligt sällskap.
 
Tiden gick alldeles för fort den helgen. Jag hoppas att vi kan ses snart igen!
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Vi båda hade väldigt trevligt också!! Som du säger, hoppas vi ses snart igen! :D <3
Och jag längtar tills våra cosplays blir klara också så att vi kan vara fina tillsammans!! :3

Svar: Jaaaaa! =D Det var en så himla bra helg ^^
Åhh, det ska bli så kul att ta bilder tillsammans! =D
Mlie-Redfield

2014-06-25 @ 16:33:38
Postat av: LIENE

Ser härligt ut :)

Svar: Det var det! =)
Mlie-Redfield

2014-06-27 @ 22:08:42
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0