Dag 4 och 5~

Ni får ursäkta min extremt dåliga uppdatering! Jag började min fem veckor långa praktik förra veckan, så det har varit en omställning att komma in i rutinerna. Men nu kände jag att det minsann var på tiden att blogga.
4. Your cosplay communities, where do you go to talk about cosplay?
Jag har inte direkt några communities där jag pratar om cosplay. Bloggen är väl det enda stället, haha! Det blir ju mest att man pratar med sina vänner. Eftersom jag inte kan svara så mycket mer än så på den frågan tänker jag ta en till.
 
5. Blatant self plug! Link us to your cosplay page, be it dA, ACP, Coscom, whatever!
Haha, en till sån där punkt som man inte kan skriva så mycket om! Men de måste väl också betas av. De som kommer efter det här verkar lite roligare.
 
Men nu var det dags för länkar! Jag är dock tråkig nog att bara vara medlem på en av de föreslagna sidorna.
 
deviantART. Min profilbild är ett år gammal. Lev med det. Jag gillar den! Det är för övrigt jättekul att jämföra den med min nuvarande profilbild här. Så kul att jag har nästan samma pose. På deviantART laddar jag upp cosplaybilder, teckningar, bilder på min samling, fanfics... Jag har varit medlem där sedan 2008, så det finns en hel del saker där. Det var faktiskt i och med att jag blev medlem på den sidan som jag "blev" Mlie-Redfield. Mlie var för kort, så då fick jag slänga till någonting. Det första jag kunde komma på var en av mina favoritkaraktärers efternamn.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0