En fantastisk present från Sanna~

Både jag och Sanna fyller år under årets första kvartal. Hon fyller år i januari, jag i april. Vi brukar lämna över födelsedagspresenterna när vi träffas på våren, men in år har vi inte haft möjlighet att träffas för det. Så då får man skicka sakerna istället! Även om jag inte har skickat någon present till henne än, men det är på gång. Jag fick hem ett paket från Sanna idag, och i det låg en massa bra saker. Och världens gulligaste brev!
 
Så här fint var paketet.
 
Väl inslaget!
 
Det söta brevet ville bli läst innan jag öppnade resten.
 
Olov (Sannas pojkvän) hade köpt en present till Andreas, och den låg med i samma paket. Inte så svårt att gissa vilken av sakerna det var!
 
Jag fick guider till Resident Evil 2 och Code: Veronica, japanskt Resident Evil 2 till PlayStation och världens sötaste mugg med Fennekin på!
 
Bara titta så söt den är! Helt underbara presenter. Tack så mycket, finaste Sanna! =D
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Så glad att du gillar! Varsågod! :3 <3

Svar: =D <3
Mlie-Redfield

2014-05-15 @ 20:33:54
Postat av: ♥ TILDA ♥

Vilken fin present! :D

Svar: Visst är det ^^
Mlie-Redfield

2014-05-18 @ 21:57:15
URL: http://tildaa.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0