Fartfyllda dagar~

Den här veckan har jag varit på tre introduktionsdagar på sommarjobbet, samtidigt som jag har haft min praktik att tänka på. Det har minst sagt varit fullt upp - men det kompenseras av röddagen imorgon! Blogguppdateringen har därför varit lite småkass. Det händer en hel del som måste fixas när man är på väg att få sin efterlängtade kandidatexamen. Jag har ritat en teckning som jag ska försöka få in lineart och färg på i GIMP så snart som möjligt. Var galet länge sedan jag ritade någonting innan! Jag gör mitt bästa med blogguppdateringen - jag hoppas att ni kan ha överseende med det. Det är ju ni läse som gör det extra roligt att blogga!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0