Glassbild, 2014~

"Det började lite av en slump. I maj 2011 åt jag vårens första glass ute i solen. Och tyckte att det var ett bra tillfälle att ta en bild. Förra året åt jag också vårens första glass i maj, och tog en likadan bild. Igår var det dags för årets glassbild."
 
Ovanstående stycke är från ett blogginlägg som publicerades den 8 maj 2013 - alltså för ett år sedan. Igår tog jag glassbilden för 2014! Det blev senare på året än vad det brukar vara. Vilket bidrog till att min glass smälte ute i den gassande solen. Men en bild, det fick jag minsann!
 
Man kan ju säga att jag brutit trenden lite - antingen borde jag ha ätit en 88:an år 2012, eller en Piggelin igår. Men det är fortfarande kul att se vilka förändringar man har genomgått på ett år! Det har hänt en del sedan 2011. Det blir så klart en glassbild även nästa år. Den här traditionen är alltför rolig för att missas.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Fint! Och kul tradition!

Svar: Tack! =D
Mlie-Redfield

2014-05-25 @ 13:14:56
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Kerstine

Yum!! Bra att ta den glass du känner för liksom :-) själv har jag en lakritsperiod, var dock inte så förtjust i lakritspucken tyvärr.

Svar: Svårt att gissa vilken glass som är favoriten va? x) Åh, lakrits är så gott! Har inte testat lakritspucken dock.
Mlie-Redfield

2014-05-25 @ 13:23:47
Postat av: Boel

Yeah, glassbilden är bästa traditionen (förutom Robson)! :D

Svar: Robson är ju i en klass för sig <3 Er will immer den Eis auf der Strasse essen ;D
Mlie-Redfield

2014-05-25 @ 14:44:48

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0