Jag stannar ett tag till~

PlayStation 4 och Xbox One har trillat in i vissa hem, och sakta men säkert börjar de ersätta sina föregångare. Den nya konsolgenerationen har kommit igång. Som det är just nu har jag dock inget behov av varken Sonys eller Microsofts nya maskiner. Jag sitter mycket med min 3DS. Dels har jag Animal Crossing New Leaf, och dels har jag kommit nästan halvvägs i Phoenix Wright: Justice For All. Tillsammans med Kerstine har jag nästan tagit mig igenom Mass Effect till Xbox 360. När jag är klar med de spel jag spelar just nu (förutom Animal Crossing New Leaf - det blir man liksom aldrig klar med), ska jag tillsammans med Batman hålla gatorna säkra i Arkham City, innan jag drar vidare ut i rymden med Mlie Shepard i Mass Effect 2.
 
Min "lilla" backlogg för PS3 och 360.
 
Det finns så många spel kvar som jag vill uppleva i den förra generationen innan jag är redo på riktigt för PlayStation 4 och Xbox One. Så jag stannar kvar ett tag till, precis som vid det förra generationsbytet. Undantaget blir så klart den dag då Kingdom Hearts III släpps - då är det dags att köpa en PlayStation 4.
 
Är du redo för den nya konsolgenerationen?
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0