Där samlingen började~

Jag har samlat på Resident Evil sedan slutet av 2007. Åtta år av samlande. En tredjedel av mitt liv. Under dessa åtta år har jag flyttat två gånger. Under dessa åtta år har jag försökt hitta det bästa sättet att ställa upp min ständigt växande samling på. Jag hittade en bild som visar hur jag hade min samling när jag bodde hemma hos mina föräldrar:
 
 
Snacka om välfylld låda, haha! Jag visste precis var alla spel var, vilken plats de hade i lådan. Men... det är ju så mycket roligare att visa upp allting som jag har det numera. Men med begränsad plats är det bara att göra det bästa av situationen. Det fungerade ju åtminstone då.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Helst av allt skulle jag personligen vilja ha såna displayhyllor (tavelhyllor?) men det är inte så troligt i takt med att samlingen växer och man kanske har saker som tar mer i djupväg av hyllan. Ah, jag svamlar men visst vore det kul med mer showoff!

Svar: Det är ju helt klart bäst om man kan visa upp samlingen så! Men som du säger går det ju bara om man inte har megamycket saker.
Mlie-Redfield

2015-08-29 @ 21:35:30
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: opkij

Haha, en rolig bild! Jag önskar att det fanns några bilder från mitt gamla rum, det finns trotts allt en hel del minnen där.

Svar: Jag har bilder på det mesta under samlingens gång x) Det är så roligt att blicka tillbaka!
Mlie-Redfield

2015-08-30 @ 21:36:14
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0