23 december~

God morgon, bästa läsare! Imorgon är det julafton, och precis som i gårdagens inlägg hoppas jag att ni inte stressar för mycket idag. Jag själv har ett ganska kort jobbpass, som några av mina kollegor vill byta till sig. Men eftersom min korta dag igår blev en heldag på nästan nio timmar, känner jag att jag behåller dagens minipass.
 
Förutom att det givetvis är julafton imorgon, innebär den 24:e december även Toy Day i Animal Crossing New Leaf. Jag pratade om ett tidigare julfirande i min stad Rapture i min lucka av Spelklassiker Musiks Julkalender. Eftersom jag bloggar från mobilen är det lite svårare att länka snyggt, så jag klistrar helt enkelt in länken här för er som inte har lyssnat: http://radiospeltorsk.se/2015/12/17/julkassiker-2015-17/
 
Mina kära bybor har redan talat om för mig vad de vill ha i julklapp. Det jobbiga är att de bara ger en detalj åt gången, sedan får en gissa sig till vem som vill ha vad. Så här ser Raptures önskelista ut i år:
 

Nu håller jag bara tummarna att det inte finns en grå lampa i säcken, hehe. Jag kunde inte hitta varken Erik eller Molly igår, så jag hoppas att de är vakna nu så att jag kan få deras andra detaljer. Och... jag tror att Becky vill ha en apelsin, haha!
 
Vad är era planer idag?
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0