Kurragömma~

Mitt underbara Rapture har återigen 10 invånare! Drake flyttade för ett tag sedan, och även om han är saknad kunde jag inte låta bli att hoppas att någon ny skulle flytta in i staden. Och en dag fanns Muffy på plats i Raptures lilla camping. Jag designade Muffys hus i Happy Home Designer, så jag ville minst sagt att hon skulle flytta in. Så Muffy föreslog att vi skulle leka charader. Om jag vann, skulle hon flytta till Rapture. Om hon vann, skulle hon få en av mina möbler.
 
 
Jag vann! Men det var snarare en Mayorvictory, haha! (Jag är ju trots allt borgmästare). Ett par dagar senare flyttade Muffy in, och ville att vi skulle leka kurragömma. Och vem är jag till att säga nej till min nyaste bybo!
 
 
Haha, världens bästa gömställe! Tack för att du flyttade in i mitt Rapture, Muffy.
 
Du följer väl mig på instagram? @mlieredfield är mitt namn!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Haha sjukt kul att det där spelet aldrig tar slut! Känns alltid som det blir någon ny twist :-P

Svar: Haha, kommer spela det tills jag är pensionär x)
Mlie-Redfield

2015-12-14 @ 16:23:28

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0