Ännu en ledig torsdag~

Idag är jag ledig, och vad passar man på att göra då? Spela? Nej - man tvättar och städar, så klart. (Och spelar, annars är det ju inte kul). Just nu läser jag igenom alla bloggar jag följer medan jag slö kollar på tv och dricker kaffe i väntan på att tvätten ska bli klar.
 
 
Det blev lite streamande igår kväll ändå. Men eftersom jag var så väldans trött efter en tidig dag på jobbet (och cirka tre timmars podcast-inspelning) orkade jag bara spela i en timme. Jag ska snart dra igång The Binding of Isaac och streama det ett tag. Det är ju otroligt kul att streama!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0