Dag 9~

Dags att fortsätta med 30 Day Cosplay Challenge!
 
9. The dream cosplay that might just happen
Jag har en del drömcosplays, men de två främsta är nog ändå Meg från Herkules och Blind Mag (Chromaggia) från Repo! The Genetic Opera. Meg har jag älskat sedan jag var liten, och Mag har jag velat cosplaya sedan jag såg Repo! för första gången - 2011. Meg och Mag. Mag och Meg. Hihi! Jag hoppas kunna cosplaya dem båda, men jag tror nog ändå att Mag blir först ut av dem. 
 
Att hinna cosplaya dem båda 2015 känns dock inte helt möjligt i nuläget, men vi får se hur det blir med det!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0