En bra början på det nya året~

Hej 2015! Jag hade hur kul som helst igår, med härliga människor och fantastiskt god mat. Idag blir det en lugn dag. Just nu spelar Andreas Wii-versionen av Resident Evil 4, och jag sitter och ser på. Och bloggar. Han började på den omgången i förrgår. Det var länge sedan jag själv spelade just Resident Evil 4, så min expertis gällande det spelet är väl inte vad det har varit, haha! Den 20:e januari släpps den nya HD-uppdateringen av Resident Evil REmake till PlayStation 4, och jag längtar riktigt mycket. Då blir det en väldans massa streamande. Men det är samma sak där - jag har inte spelat det första Resident Evil-spelet på väldigt länge. Men det är väl ändå bland det bästa med denna uppdaterade version. Det blir som en chans att återuppleva ett äventyr som jag trots allt har saknat. Här får ni en bild på mig och Andreas från igår kväll, så ska jag gå och äta någonting.
 
Tack kära läsare, för att ni följde med mig 2014. Jag hoppas att ni hänger kvar även i år!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0