En lägesuppdatering~

Igår skrev jag om de problem jag råkat ut för gällande exporteringen av mina Twitch-videos till YouTube. Problemen kvarstår, men jag tror och hoppas att jag är på väg att lösa det här. Jag har sparat videon på min egen dator. Halvvägs in så fryser bilden, medan ljudet fortsätter. Jag har en annan version av videon, från mina tidigare försök, där resten av videon fungerar. Så vad gör man då? Man pusslar.
 
Den ena halvan av videon kan öppnas i Windows Live Movie Maker, men det kan inte den andra.
 
Den kan däremot öppnas i Windows Movie Maker, där den första videon inte kan öppnas. Så då spar jag ner den första delen i ett annat filformat genom Windows Live, för att sedan öppna den i Movie Maker. Varför inte tvärtom? Jag kan Windows Movie Maker. Så nu återstår ett litet pusslande. Går inte det här vägen vet jag inte alls vad jag ska hitta på för att rädda min video.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0