En nykomling är på väg~

År 2007 köpte jag min första konsol för egna pengar - rosa PlayStation 2. Nintendo Wii blev min 2008. Lagom tills Resident Evil 5 släpptes år 2009 skaffade jag Xbox 360. År 2010 blev jag med PlayStation 3. 2011 köpte jag Nintendo 3DS. Och sedan PS Vita 2012. Alltså har jag köpt en konsol varje år mellan 2007 och 2012. Nu, i början av 2015, är det dags att skaffa nästa konsol - PlayStation 4. 
 
En sådan här vit skönhet blir min någon gång under nästa vecka. Det var ju ett tag sedan jag sist skaffade en ny konsol! Det första spelet jag har tänkt spela är The Binding of Isaac Rebirth. Efter det är det bara att se fram emot Resident Evil HD REmaster. Nedräkningen har börjat - min nykomling är på väg.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0