Gårdagen~

Igår bar det alltså av till familjen för ett endagsbesök! Jag blev hämtad vid stationen av farmor och farfar, och det blev mat och fika hos dem och en tur på stan. Sedan hämtade mamma upp mig, och vi fikade tillsammans innan vi åkte och hämtade min syster.
Min fina mamma~
 
Efter det bar det av hem till pappa för att träffa honom och min bror. Fullt upp när man väl är på besök!
 
De här skorna kommer jag traska runt i framöver. Mina favoritstövlar läcker in vatten. Inte okej. Så det blev nya skor!
 
Och lite fina smycken.
 
Morfar är tillbaka på sjukhuset, så honom kunde jag inte träffa igår. Hoppas kunna göra det snart.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Alltid kul att träffa familjen! =D Hoppas att du får träffa din morfar också och att han får komma hem.

Svar: Det är ju det ^^ Tack =)
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0