Gårdagens stream~

Jag streamade äntligen, äntligen Resident Evil REmaster igår. Eftersom jag inte hade spelat varken det första originalspelet eller REmake på väldigt länge gick det lite knackigt, men ändå bra. Tills jag dog. Men då var det bara att ge sig på det igen. Tills nästa problem kom. Nedladdningen av spelet igår gick segt. Som man kan förvänta sig när ett spel släpps digitalt och många vill spela det samtidigt. När nedladdningen och installationen äntligen var klar drog jag igång spelet. Och det gick som sagt bra, ändå. Tills jag skulle öppna en dörr med Sword Key.
 
Nehepp. Det var visst inte klart. Fast det hade kommit ända upp till 100 procent. Och inte låg spelet under fliken downloads heller. För att se hur långt det var kvar var man tvungen att gå in på informationen av spelet. Och där tuggades det långsamt ner. Fortfarande. Så då fick jag avsluta streamen och vänta. Jag gick och la mig efter midnatt, men det var inte klart då heller. Fast det hade pågått ända sedan åtta. Suck. Så typiskt att det skulle hända när jag hade sett fram emot så länge.
 
Jag ska snart iväg och klippa mig. Efter det ska jag spela in nästa del av podcasten med Robert. Senare mot kvällen kanske jag ger mig på att streama fortsättningen av Resident Evil REmaster.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah S

Tyckte det var kul att följa dig på twitch under tiden. Dock surt att få upp det meddelandet. Du får gärna streama hela natten så jag har något att göra på jobb, haha :D

Svar: Det var kul att du tittade in ^^ Jag är ledig imorgon, så vi får se hur länge det blir ;D
Mlie-Redfield

2015-01-21 @ 16:39:33
URL: http://ninjabob.blogg.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0