Jag gillar att streama~

Det har blivit en hel del streamande för mig de senaste dagarna. Jag har faktiskt aldrig varit så mycket för co-op i spel, så streamande passar mig perfekt. På det sättet kan jag prata med andra samtidigt som jag spelar helt själv. För mig är spel som allra bäst när jag kan ägna mig åt dem på mina egna villkor.
 
 
Att streama genom Twitch direkt via PlayStation 4 är så smidigt att det är svårt att låta bli. Det var minst sagt värt att köpa konsolen bara för Resident Evil REmaster - att kunna dela med mig av mina spelupplevelser på det här sättet är så roligt. I vanliga fall skriver jag ju bara blogginlägg om spelen jag spelar. Nu, för första gången, finns varenda sekund av mitt spelande inspelat. Det är lite häftigt, ändå.
 

Kommentarer
Postat av: hanna holm

fin blogg :)

Svar: Tack!
Mlie-Redfield

2015-01-27 @ 13:47:49
URL: http://barbiehanna.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0