Just nu~

Det är väldans smidigt att streama via PS4:an. Det jobbiga är dock att twitch inte sparar videos i all evighet, utan man måste exportera dem till YouTube om man vill behålla dem. Och det är just det jag har försökt att göra de senaste dagarna, men det går verkligen inte.
 
Gång på gång får jag upp meddelandet om att konverteringen har misslyckats. Så då tänkte jag ta saken i egna händer med hjälp av twitch tools, men det är i konverteringen som felet uppstår. Jag vill kunna spara min videos, så om ni har någon lösning till mitt problem skulle jag bli jätteglad. Vad ska jag göra?
 

Kommentarer
Postat av: Miss Nekiya

Jag har tyvärr bara tipset att googla, men det ska å andra sidan inte underskattas. Jag betvivlar starkt att du är helt ensam med dina problem :)

Svar: Ett bra tips ändå =) Men alltid mitt första steg i jakt på lösningar.
Mlie-Redfield

2015-01-24 @ 08:41:06
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0