Måndag~

But for me, it was Tuesday. Det är ungefär så det känns idag - jag har jobbat sedan i fredags och har inte ledig förrän på torsdag. Jag har nästan helt tappat kollen på vilken dag det är idag. Imorgon släpps ju ÄNTLIGEN Resident Evil REmaster! Som jag har längtat. Och imorgon efter jobbet är det dags att följa med Jill Valentine på hennes första Umbrella-relaterade uppdrag. Igen. Jag har precis kommit hem från jobbet. Eftersom jag började åtta i morse är jag ganska så trött. Så kvällen kommer att spenderas med The Binding of Isaac, men innan dess ska jag förbereda en bild till morgondagens inlägg. Pepp! Det var alldeles för länge sedan jag sist spelade Resident Evil.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0