Min nya konsol~

En fin, vit PlayStation 4 blev min igår.
 
Är så otroligt förtjust i färgen! Det första spelet som spelades på den nya konsolen blev The Binding of Isaac Rebirth.
 
Jag har spelat The Binding of Isaac förut, på PC. Den här versionen är dock uppdaterad med en massa nytt.
 
Det här var det jag samlade på mig under den första rundan. Till slut hade jag helt enkelt bara för lite health för att kunna komma längre.
 
En halvtimme senare hade jag klarat av Mom för första gången. Sweet! Än är det långt kvar innan jag klarat spelet.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0