Mitt januaribloggande~

Jag har skrivit (minst) ett blogginlägg om dagen under hela januari. Inläggen känns lite mer spontana när man siktar på ett om dagen. Lite mer befriande, på ett sätt. Tidigare har jag bara bloggat när jag hade någonting riktigt, riktigt bra att skriva om. Då kunde det bli så lite som ett inlägg varannan vecka. Utan de skyhöga kraven på bloggen kunde jag i januari göra lite mer som jag ville. Jag behövde verkligen den här bloggmånaden. Och jag kommer att fortsätta med den här inställningen till mina blogginlägg och inte ha så otroligt höga krav. Det blir ju bra ändå, i slutändan. 
 
Jag har precis kommit hem från afterwork med bästa jobbkompisarna. Kände mig nöjd efter två cider och en alkoholfri drink, så då bar det av hemåt. Ska ju trots allt jobba imorgon igen.
 

Kommentarer
Postat av: Janie

Dessutom roligare med bloggar som uopdateras lite oftare, tycker jag iallafall :)

Svar: Precis! =) Roligare att följa då.
Mlie-Redfield

2015-02-01 @ 07:30:31
URL: http://janie.se
Postat av: Danielkm

Jättebra inställning och riktigt trevlig läsning! :D Har funderat själv på att antingen blogga eller vlogga, men det blir aldrig av att jag börjar. :)

Svar: Vad kul! =D Åh, du borde testa, det är riktigt roligt när man väl kommer igång ^^
Mlie-Redfield


Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0