Nyårslöfte~

Något som jag har varit dålig på under 2014 (åtminstone de senaste månaderna) är att avsluta spel som jag har påbörjat. I år är det dags att ändra på det - och jag har redan en hel del spel att ta tag i. Spel som jag börjat på, men inte riktigt haft möjlighet att avsluta, av någon anledning.
 
Pokémon Omega Ruby ska jag ta mig igenom så snart jag kan, och samma sak gäller för Kingdom Hearts II. Fantasy Life vill jag inte riktigt gå i mål på än - det är alldeles för mysigt, och jag är inte redo att släppa det än. De andra spelen har jag helt enkelt inte spelat tillräckligt mycket av än (Project Zero II spelar jag med Andreas - jag själv har klarat ut det många gånger förut). Men det ska det som sagt bli ändring på i år. Vi får se hur det går med det, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Boop

Lycka till c:

Svar: Tackar.
Mlie-Redfield

2015-01-01 @ 20:28:58
Postat av: Miss Nekiya

ME 2 var klart min favorit i hela spelserien! Alla karaktärer briljerar med sådan glans att jag önskar att jag faktiskt befann mig i det. Lycka till med resten av samlingen! :D

Svar: Det är verkligen på tiden att jag tar itu med ME2 - var länge sedan sist. Men det där med att ta sig tid till det är den svåra biten. Tack!
Mlie-Redfield

2015-01-02 @ 01:44:13
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0