Sminktest~

När jag väntade på min buss igår satt jag och funderade lite på hur jag skulle uppdatera sminket för Braixen till nästa gång. Jag hann inte göra så mycket innan Comic Con Gamex, så det blev lite som det blev. När jag kom hem igår passade jag på att se hur det skulle kunna se ut. Jag var för trött för annat än ögonsminket. Det får bli nästa gång.
Det här var som sagt bara ett snabbt litet test innan det var dags att gå och lägga sig sent igår. Men kul var det! Vissa saker kommer förmodligen att göras annorlunda när det väl är dags för en riktig fotografering.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Snyggt! Ser fram emot att få se din "kompletta" Braixen!

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2015-03-27 @ 08:56:39
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sting

Kul med sminktest o ser ut som en bra början! :D

Svar: Tack så mycket ^^
Mlie-Redfield

2015-03-29 @ 10:35:59
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jättefint! Ska bli superkul att se bilderna sen. Det kommer bli skitbra :D Du är grym!

Svar: Aw, tack så mycket =D
Mlie-Redfield

2015-03-29 @ 10:36:07
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0