Borta från lådan~

I juli i år skrev jag ett inlägg som handlade om det där svåra beslutet som alla samlare någon gång stöter på - att öppna eller inte öppna. I det inlägget visar jag bland annat följande bild:
 
Förra veckan fick just Leon och Chris dilemma ett oväntat beslut. Jag dammade av hela min samling, och när jag kom till Chris låda upptäckte jag att plasten hade lossnat. Så.. då kände jag att det var dags att befria honom från lådan.
 
 
Plasten var så här pass trasig.
 
 
Det var så kul att faktiskt kunna se den här figuren på riktigt, och inte bara genom världens sämsta plast. Han är ju så otroligt fin! Så många detaljer!
 
Men... Leon kan ju inte vara kvar i sin låda om Chris inte är det.
 
 
Det här var också en fin figurin, men överlag tycker att Chris känns mer genomarbetad.
 
Titta så fina de blev! Det ser ju väldans mycket bättre ut att ha dem framme. Tog ju bara mer än ett år innan jag insåg det. Haha!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0