Så mycket Animal Crossing~

Det blev nästan tre Animal Crossing-inlägg på rad där, haha. Det hände bara så mycket Animal Crossing-relaterat på en gång. Men det kan en ju inte få nog av! Andreas och jag lyckades ju få alla korten i det första setet till Happy Home Designer, men vi saknade något bra att ha korten i. Så vi köpte ett album.
 
 
Så himla sött!
 
 
Och så har alla sidor i albumet en liten lathund så att en ska veta vilket kort som ska vara var.
 
 
Titta så fint det blev! Snart släpps det andra settet. Vi.. kommer nog vänta lite med det...
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Haha, dom vet hur man får samlare att köpa saker, den där såg riktigt mysig ut!

Svar: Haha, men eller hur! =D
Mlie-Redfield

2015-11-13 @ 18:42:56
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0