En låda med loot~

Tack vare ett par vänner till oss som tillfälligt bor i Japan, har Andreas tidigare i år kunnat köpa en hel låda med Monster Hunter-prylar. De är snälla som agerar den viktiga "mellanhanden" och låter oss ta del av alla fina saker som nördarna i Japan med lätthet kan köpa. Igår kom ett till paket - som den här gången även innehöll en hel del Animal Crossing-prylar till mig!
 
 
 
En påse med Resident Evil-godis smög sig in också!
 
 
Så söta klistermärken! Men vänta, det finns någonting på baksidan också...
 
Ett amiibo-kort! Vilket kan det vara?
 
ISABELLE!
 
Jag är så otroligt nöjd med allt lådan innehöll. Så många fina saker! Tack så jättemycket för att ni förvandlar våra pengar till så här fantastisk loot!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Så lyxigt (och farligt) med en alldeles egen mellanhand men så länge man håller sig till klistermärken för 10kr är det kanske ingen fara, haha. Det där pennfodralet såg riktigt mysigt ut och vilken slump att du fick Isabelle, fungerar dom japanska korten här eller har dom lyckats regionslåsa det med?

Svar: Isabelle-kortet lades i förpackningen innan de skickade paketet =) Det hade inget att göra med klistermärkena. Har faktiskt ingen aning om det kortet fungerar till min 3DS, men kul att ha ändå!
Mlie-Redfield

2015-10-21 @ 22:09:42
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/
Postat av: SpeLinnea

Åååh så jäkla underbart! Älskar all merch till animal crossing, allt är så himla gulligt och fint!

Svar: Det är ju det! =D Men det finns ju så otroligt mycket saker.
Mlie-Redfield

2015-10-22 @ 13:51:42
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0