Ett nytt första möte med Isabelle~

Jag har spelat Animal Crossing New Leaf i 404 timmar och 41 minuter. Så jag har spenderat ganska mycket tid med världens bästa Isabelle. I Animal Crossing Happy Home Designer är vi dock nya bekanta. Vi fick helt enkelt ha ett nytt första möte.
 
 
 
 
Hon är lika söt som alltid!
 
 
Jag hittade en blå rosett! Som jag alltid hade i håret när jag först började spela New Leaf.
 
 
 
 
Ett stort projekt! Vilket ansvarar för någon som bara jobbat med inredning i några timmar, haha!
 
 
Det börjar likna ett klassrum. Men inte riktigt färdigt än.
 
 
Så där ja! Isabelle verkar nöjd med resultatet.
 
 
 
 
Medan Inredar-Mlie jobbar hårt sitter Mayor Mlie i sitt Rapture och tänker på alla härliga minnen i staden. Det har hänt en hel del på de här två åren. Minst sagt. Men nu ska vi inreda fler hus! (Och skapa en kategori här på bloggen för Happy Home Designer...)
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Så himla gulligt! Fina bilder! Känns som jag upprepar mig, men menar verkligen det. :) Trodde vissa saker kunde importeras från New Leaf? Typ som din karaktär, men förstår ändå att det inte är hundra möjligt.

Svar: Tack! =D Det är lätt att få fina bilder när spelet är så mysigt. Hmm... det är ingenting som jag har hört någonting om. Men det var lätt att göra karaktären precis som i New Leaf eftersom man fick välja utseendet fritt =)
Mlie-Redfield

2015-10-07 @ 19:38:03
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0