Ett delmål i samlingen~

Jag har egentligen inget riktigt slutmål med min Resident Evil-samling. Det finns så mycket saker som jag nog aldrig kommer att få tag på, och många som bara ett par klick borta. Det kommer nog aldrig bli en "klar" samling. Jag har inget slutmål, och är inte stressad av att ständigt behöva köpa nya saker. Det blir när det blir. En sak som dock är ett av de delmål jag har i min samling, är en figurin som jag nästan köpte för kanske en sidådär 5 år sedan. En Licker-figurin som är en av de finaste figurinerna som jag någonsin har sett. När jag såg den hade jag inte råd med den. Det var en begränsad upplaga med dyr fraktkostnad. Det blev lite för mycket för en student. Några veckor senare bestämde jag mig för att det kanske var värt det ändå. Jag kunde ju inte sluta tänka på den! Men... då var det försent. Den var slutsåld. Och jag har inte sett den sedan dess. Kanske letar jag dåligt, kanske vet jag hur mycket sen skulle kosta nu när det gått så lång tid. Men någon gång ska den bli min. Och när jag väl har den kommer jag ha uppnått ett delmål i samlingen.
 
 
För visst är den väl ändå helt underbar?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sting

Damn, den var riktig snygg! Förstår att du vill ha den, och så är det ju en Licker. ;) Hoppas du en vacker dag får ha en i din samling!

Svar: Tack, hoppas jag med!
Mlie-Redfield

2015-09-28 @ 18:40:17
Postat av: Kerstine

Riktigt cool :-D plötsligt händer det, eller vad säger man?

Svar: Eller hur! Du kan gissa hur mycket jag önskar att jag köpt den direkt! Får hoppas på det - någon gång ska den bli min!
Mlie-Redfield

2015-09-28 @ 20:41:54
Postat av: Sarah Sjöstedt

Riktigt cool! Hoppas du någon gång hittar den och förhoppningsvis till ett rimligt pris :)

Svar: Tack! Hoppas det jag med =) Men minns att det var en ganska limiterad utgåva, så vi får se vad som händer. Har absolut inte bråttom med det heller.
Mlie-Redfield

2015-09-28 @ 20:47:28
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Igenkänningsfaktorn är såklart hög, tänk om man bara hade köpt den där en grejen för fem år sen!

Men jag får väl erkänna att den är cool jag med och som nyfiken samlare var jag tvungen att kolla upp pris osv. Inte HELT omöjlig att få tag på, att lyckas frakta den över världen utan att någon olycka händer med den där tungan känns dock omöjligt... Hoppas att den en dag blir din!

Svar: Skönt ändå att det inte bara är jag som missat saker så nära. Precis - det ska mycket till att den ska vara bra packeterad, och helst oöppnad. Men jag har bestämt mig för att köpa den någon dag =) Tack!
Mlie-Redfield

2015-10-02 @ 23:47:54
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0